PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Thursday, October 3, 2013

MULA NIAGA PASAR MALAM


-5-sambungan dr entri lepas

Macamana la nk teruskan hidup ni..itu yang kak nor dan suami dok pikirkan..rasa sedih sangat sebab duduk di negara sendiri tapi tengok bangla dan indon lagi bebas berniaga. Masa tu dalam fikiran cuma menyalahkan kerajaan aje. Tak pun terfikir bahawa berlakunya sesuatu tu atas kehendakNYA. Lepas tu kak nor dan suami cuba pula mengintai-intai peluang berniaga dipasar malam memandangkan sewa tapak lebih murah dan waktu berniaga lebih pendek jadi tak perlula nak tinggalkan anak-anak dirumah terlalu lama. 

Perasaan malu tetap ada yea la mula-mula niaga dalam kompleks, kemudian ke bazar akhirnya ke pasar malam. Orang makin maju, kami pula makin mundur. Takpa ini satu cabaran, nasib dapat suami yang PR bagus sebab mula-mula nak masuk niaga pasar malam bukan senang sebab tapak semua orang punya, pastu kak nor pulak tak ada kanopi dan lampu. Jadi kami plan guna satu besi ralling sahaja kemudian cari tapak kosong yang berhampiran orang yang guna lampu terang jadi boleh la tumpang cahayanya. Jenuh juga la nak cari pot baik, akhirnya dapat kat pintu masuk pasar malam tu..(pasar malam melawati) kak nor jual t-shirt yang ada ayat-ayat tapi ayat dalam bahasa orang putih (kawan baik bagi consigment) punya la susah nak jual kat pasar malam, sebab pasar malam ni ramai orang indon bukan dia paham makna ayat-ayat tu walau power..hahaha..nampaknya kena tukar strategi.


-bersambung




TAPAK PASAR MALAM UKAY PERDANA


                                          TAPAK PASAR PAGI (ATAS PEJALAN KAKI)


Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang cantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.


No comments:

Post a Comment