PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Tuesday, October 8, 2013

SEBELUM BUAT MARKETING KENA CARI ELMU DULU


-9-sambungan entri yg lepas

Bertitik tolak dari situlah kak nor bertekad untuk buat sesuatu untuk kemajuan diri, kesenangan keluarga serta adik beradik.

Kak nor masih ingat seminar pertama yg kak nor hadiri ialah Seminar Tarikh Lahir oleh Dr Azizan Osman dan bila kak nor ikut formula beliau..kak nor adalah seorang "pemimpin"...rasa tepat sekali...kerana kak nor sekarang jadi pemimpin untuk adik-adik kak nor, agen-agen serta pengedar-pengedar sambil berkongsi pengalaman dan pengetahuan dalam bidang bisnes pakaian wanita ini. Kak nor ada juga menghadiri seminar free Marketing Power oleh Dr Azizan Osman, tapi pada masa tu hati meluap-luap nk join yang berbayar tapi memandangkan kak nor ni jenis orang yg suka "tunggu dulu la" "kaji dulu" "tengok macamana"...hehehe. Masa pun berlalu bisnes yang dibina agak slow tapi kak nor cuba juga hadiri seminar yg kecil-kecil waktu yg tak panjang. Walau tak banyak input yg sesuai utk kak nor gunakan tapi dapat juga lah belajar sesuatu. 




Dalam waktu yg sama, kak nor dan adik-adik masing-masing bawa stok dan bahagikan kawasan utk pasarkan stok. Muka memang la terpaksa tebalkan walaupun kak nor biasa berniaga pasar malam dan bazar tapi ia tak sama dengan pergi ke kedai orang dan cuba nak jumpa tokey kedai tersebut. Memang mencabar hati dan perasaan.  

Masa ni belum stat buat online, orang Malaysia belum pandai beli online. Rasanya fb pun baru nk mula kot. Antara kejadian2 yg kak nor dan suami tak dapat lupakan ialah bagaimana kami buat appointment dengan satu kedai ni di Shah Alam, cara orang tu macam beria2 bila waktu yg ditetapkan dia tak muncul, kemudian dia ubah waktu dan tarikh, ok kami pun ikut sebab nk bisnes kan so tak bole la putus asa. Pastu bila kami pergi je dia tak muncul dan kata tak jadi nak tengok barang apakah lagi nak ambil barang. 

Ok positif kan diri wahai Norizah Ali. 

Tugas suami kak nor ialah approach customer dan tugas kak nor ialah menerangkan mengenai produk yg kami jual dan harga. Kejadian lain yg masih kak nor ingat dan jadikan cabaran ialah bilamana kami buat appointment dengan sebuah kedai ni...target kami semua kedai melayu, setelah memperkenalkan diri kak nor pun mula menerangkan mengenai produk tapi tengok dia macam endah tak endah shj, fuhh!! berpeluh camni..dia bole tanya pulak..baju-baju awak ni nk jual kat siapa? ada orang nk beli ke? saya bole dapat harga yang lebih murah, kat kenanga tu (tempat semua org beli borong di KL) semua tokey cina tu kenal saya dan bole bagi harga yg murah-murah shj! suara dia bergegar hotak kak nor dan suami...rupa2nya dia bekas askar yg berpangkat...patut suara kuat..hahaha..aduss..bila dikaji balik memang kak nor salah target customer. Rasa putus asa dan putus segalanya dah bermula...huhuhu..
Ok kita tukar ke customer yang kita kenal pula, cari balik kawan-kawan yg masih berniaga pasar malam dan bazar..tak ada yang sudi pun. 



-bersambung





Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang  tercantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.







No comments:

Post a Comment