PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Monday, October 7, 2013

JAKARTA HERE I COME


-8-sambungan entri yg lepas.


Ok pasport siap..time ni buat pasport rm300 beb..orang nk bawa kami tu kak nor dan kawan share bayar upah bawa kami. Maka kami pun set date dan time yg sesuai untuk memulakan mission. Tak lena kak nor dibuatnya...kak nor pergi tanpa suami kerana nk jimat belanja sebab bole share bilik hotel dgn kawan kak nor tu. Hanya berbekalkan rm5000 kak nor pun berangkat ke Jakarta Indonesia selama 4 hari. Tujuan nak cari pot untuk beli borong sambil nk survey tempat untuk buat tempahan blouse. So bermula dari situ la kak nor naik perlahan-lahan dari modal rm5000 dan bawa pulang barang sendiri sehinggalah dapat beli barang beribu-ribu ringgit dan mula bawa pulang barang melalui shipping. Tapi memang bukan semudah ABC tapi jika kita tak pecah kan ruyung mana nk dapat sagunya. Jika kita tak cuba mana nak tahu apa hasilnya.

Dari sejak itu kak nor tidak menoleh kebelakang lagi, kak nor mula mengatur strategi untuk lebih maju lagi dan kak nor memang teringin menolong adik2 kak nor yang bukan golongan yang senang. Kak nor berpakat adik beradik dan tertubuhlah AIRECCA COLLECTION yg diambil dari nama asal SAYA REKA di alih bahasa dan bagi lagi sedap maka jadi lah AIRECCA. Kak nor seorang yg berdaya maju, tidak cepat putus asa, dan ingin belajar, belajar dan belajar kerana kak nor bukan dari golongan org berpelajaran tinggi ..hanya lepasan SPM. Tapi itu bukan penghalang utk kita maju didalam sesuatu bidang yg kita memang minat dan kita bole jadi Pakar dalam bidang tersebut dengan menuntut ilmu. Tapi masa ni masih belum pergi mana2 seminar...zaman ni seminar belum banyak macam skg. Mana nk cari ilmu ni...haa dengan baca buku...alamak buku mahal juga..hah ada idea! ..pergi MPH baca free...salin secara ringkas kata-kata motivasi terutamanya untuk menaikkan semangat sebab sebagai manusia biasa kita cepat "down". Hihi...maaf yea MPH halal kan ilmu dari buku yg saya baca free tu yea..



-bersambung




Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang  tercantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.

No comments:

Post a Comment