PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Wednesday, October 9, 2013

BAGAIMANA ORANG NEGATIVE BOLEH BERTUKAR JADI POSITIF DALAM MASA 4 HARI


-12-sambungan entri yg lepas

Seminar IMKK (Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan) ini dah byk kali kak nor dengar, dah byk testimonial yg kak nor baca, macam best aje...so hari ini Mac 2013 kak nor akan hadirinya. Lokasi Setia Alam so selama 4 hari tu kak nor dari pagi hingga ke malam berseminar disitu, kesian suami kak nor dengan setia menghantar dan mengambil kak nor setiap hari tanpa jemu...suami cakap dia tak dapat nak bagi kemewahan pada kak nor tapi yang dia bole bagi kasih sayang serta kesetiaan..so touching and caring la my hasben ni.

Di IMKK macam2 yg kami semua belajar dan diajar. Macamana  kita bole buat kolam yang besar, bersihkan keladak2 dan penuhi dengan air bersih (faham ke faham) hihihi. Matlamat dan impian biar jelas lagi mudah kita mencapainya. Banyakkan sedekah, jangan takut duit atau harta kita habis kerana bersedekah, sentiasa kena bersyukur dan menghargai pada Allah apa yg diberi, Bagaimana nk submit doa pd yg maha berkuasa, bagaimana cara nak buat 6 tabungan dan banyak lagi, jika uolls ingin tahu dan belajar lebih lanjut kak nor cadangkan uolls register cepat-cepat kerana tidak rugi sedikit pun bila kita hadiri seminar ini. Setiap hari penuh dengan semangat, memang teruja sangat2.

Kak nor ingat sangat2 pesanan Dr Azizan agar kita rajin berselawat, jaga solat, istiqomah buat solat Dhuha. Bangun tengah malam buat solat tahajud dan mengadu pd Allah, Allah maha mengetahui lagi maha menyayangi, add value pd orang lain, hormati dan beri kesenangan pd kedua orang tua kita.
Yang pasti bila habis seminar IMKK ni kak nor ada sedikit perubahan dalam diri, hati lebih tenang, kalau dulu hati sekeras batu, tapi sekarang macam ais batu cepat cair..huhu.. lebih hormati suami, dah tak garang dan baran lagi. Lebih redho, jika terjadi sesuatu yang buruk kak nor cuma fikir Allah tu tahu segalanya dan ada hikmah disebalik setiap kejadian yang Allah jadikan. Masa ni kak nor pun terfikir bahawa jika tidak kerana kawan menipu kami suami isteri dulu, tentu kak nor bukan kak nor yang sekarang. Alhamdulillah kerana semua tu berlaku dan ada hikmah di sebaliknya. Sekarang kak nor lebih positif. Bangun pagi perkataan SYUKUR yg akan keluar dr mulut kak nor dulu. Alhamdulillah.

Sebenarnya kak nor telah menghadiri Seminar IMKK ni buat kali yg kedua pd July 2013 tempohari. So powerful memang tak tahan nk dapatkan aura positif lagi dan lagi. Memang berbaloi.Kak nor buat sesuatu yg bersangkut paut dengan bisnes mesti kerana keluarga dan adikberadik. Semua telah ditanam dalam hati. Keluarga dan adik beradik is priority. 

Untuk pengetahuan semua kak nor dah pergi bermacam2 seminar Dr Azizan Osman. Ada yg free ada yg berbayar. Banyak ilmu-ilmu yg kak nor dh kongsikan di page Airecca Collection sebelum ini.



                                         SEMINAR BERANI 2013 ~ MEMANG KAK NOR BERANI


SEMASA DLM DEWAN DISALAH SATU SEMINAR DR AZIZAN


                                        SEMINAR SEHARI KLINIK USAHAWAN DR AZIZAN


                      SEMPAT BERGAMBAR BERSAMA ORANG KUAT RICHWORK "JERRY                                                             ZAFRUL" MASA SEMINAR IMKK JULY 2013


-bersambung





Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang  tercantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.

No comments:

Post a Comment