PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Thursday, October 3, 2013

SETIAP MASALAH PASTI ADA JALAN PENYELESAIANNYA.


-3-sambungan dari entri lepas

Maka bermulala kisah sedih dalam hidup kak nor bersama suami dan dua orang anak lelaki, tapi alhamdulillah anak-anak walau pun usia masih muda sangat-sangat, yang sulong 13 tahun yg bongsu 9 tahun tapi mereka amat memahami kesusahan yang ibubapa mereka lalui, mereka tak minta macam-macam pun. Masa tu otak ligat berpusing, duit dalam bank dh hampir licin di korek yang mana pembayaran seperti insuran anak-anak terpaksa diberhentikan, tinggal pembayaran yang betul-betul perlu sahaja. Masa ni kereta Unser yang dibeli tetap kena bayar sebab nak jual balik memang rugi sangat-sangat malah kena top-up lagi pembayaran di bank. Kereta iswara yang patutnya dijual melalui kawan kak nor tu pula telah disorok oleh kawan tu kemudian duit pembayaran different yang patut dibayar ke bank telah diambil pakai oleh kawan tersebut (mungkin kami nak senang berurusan dan percaya sangat padanya sebab tu kami serahkan duit tersebut tanpa ada hitam putih - pesanan setiap perkara yang bersangkutan duit mesti ada hitam putih).

Korang tentu dah biasa dengar bila kita ditimpa satu masalah, masalah lain akan datang bertimpa-timpa juga. Tapi kak nor selalu guna prinsip "setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya cuma lambat cepat sahaja ia berlalu"...

-bersambung


Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang cantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.

No comments:

Post a Comment