PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Wednesday, October 2, 2013

SIAPA KAK NOR? MAJISTRET..AHLI MUZIK?

Assalammualaikum

Hye, nama saya Norizah Ali..lebih mesra dipanggil kak Nor, Pengasas Airecca Collection  : )


Sebelum tu kak Nor ingin bercerita sikit..mengenai diri kak Nor tu pun kalau anda semua sudi nak luangkan masa. Sebelum kak Nor berada ditahap sekarang yang mana bisnes pakaian wanita ini menjadi satu lambang kekuatan ,kesungguhan dan ketabahan pada kak Nor. Kak Nor pun tak sangka yg kak Nor begitu kuat dan tabah dalam mengharungi jatuh bangun dalam bisnes ini. Kalau nak cerita bagaimana bermulanya bisnes pakaian dengan jenama Airecca Collection ni panjang boleh buat sebuah buku rasanya. Tapi tak apa kita buat bersiri..amacam?

Semuanya bermula pada tahun 1998 setelah berhenti kerja disebuah syarikat kewangan kak nor berazam untuk menjadi surirumah sepenuh masa (waktu bekerja tersangat la teringin nak jadi surirumah) tapi hehehe..dapat bertahan 2 bulan sahaja..memang tak boleh tahan, waktu itu internet dh ada tapi tak best macam sekarang, dulu line internet slow giler. Jadi pada May 1999 kak nor membuka kedai majalah dan novel di satu-satunya kompleks di Sg Buloh. Nak tahu tak kenapa dalam banyak-banyak bisnes, kak nor pilih bisnes majalah dan novel? ini kerana kononnya ia tidak berisiko sebab boleh return bila tak boleh dijual. Memang tidak berisiko tapi keuntungan sangat sedikit, dengan modal yg cinonet aje hasil berhenti kerja akibat gawat dlm tahun 1998. Bilamana modal kecil mulala kita nak buat duit modal pusingan amat payah sekali.


-bersambung




Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang cantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.


No comments:

Post a Comment