PAYMENT FORM AiRECCA ♥

* AGENT PAYMENT FORM

*AGENT PERLU ISI SEMUA RUANGAN! ♥

*PASTIKAN SEMUA RUANGAN DI ISI DENGAN LENGKAP! ♥

Full Name Agent :
FB Username Agent :
Phone Number (Agent) :
Email Agent (Penting !) :
Customer Name :
Home/ Office Address (Customer) :
Phone Number (Customer) :

Example :

Product code / Size / Colour : A4-AR29-BLACK CRYSTAL POLOS / M / Hitam

Product code / Size / Colour : (Required)
JUMLAH BAYARAN (MYR):
Bank Pilihan : Maybank2u
Cimb Clicks
Online banking (dari bank lain)
ATM Cash deposit- Maybank
ATM Cash deposit-CIMB

Jika anda mahu menukar tempahan atau menambah tempahan selepas menghantar borang ini

SILA maklumkan pada kami melalui facebook (Norizah Ali Airecca)

 

TERIMA KASIH ♥


Create a web form here

FIND US !!

FIND US !!
CLICK ME !!

Saturday, October 5, 2013

TIPS UNTUK MENJADI PENIAGA ONLINE



Kak Nor tau ramai yg minat nk buat bisnes online, tapi tak tau mcmana nak mula kan...betul tak?

Mudah sahaja untuk menjadi peniaga ni sebenarnya. Orang selalu sebut "susah la nak bisnes, saya tak ada modal". Sebenarnya nak mulakan bisnes online lah paling mudah.


  • Anda tak perlukan modal besar pun, hanya perlu internet, laptop atau sekarang dh canggih sikit bole guna HP. 
  • Buat permulaan anda bole jual produk2 yg bersepah2 dipasaran online dengan cara jadi agen dropship atau kapal jatuh..hahaha mesti yang tak pernah dengar macam pelik aje bunyi nyakan. 
  • Pastikan juga produk yang bakal nak jual tu sahih dan supplier tu wujud agar bila anda buat pembayaran duit anda tak melayang ditipu. Nanti nama baik kedai online anda juga yg tercemar. 
  • Banyak supplier yg bagi percuma dan ada yang minta bayaran dengan jumlah yg minima sahaja untuk pendaftaran sebagai agen. Bila anda dah buat pendaftaran pasti diberikan terma syarat dan cara-cara bagaimana nak mulakan. 
  • Haa tunggu apa lagi yang memang berminat tu, mula la cari di page atau fb, anda bole terus inbox mereka jika anda lihat foto-foto yang mereka pamerkan menarik minat atau passion anda untuk menjual produk mereka.
  • Tanyakan berapa komisen yg mereka berikan.
  • Tanyakan servis yang mereka berikan bagaimana, kerana para customer akan lebih suka pada servis yg cepat, contohnya bayar hari ini esok dah dapat produk yg mereka beli tu. Dan kesangsian mereka terhadap penjual pun akan hilang jika mereka dapat produk tersebut dengan cepat. Dan mereka akan mula jadi customer tetap anda.

Jika anda ingin jadi agen dropship Airecca lagi la mudah, cuma register rm10 arini saat ini, anda bole terus jadi agen, cara dan info diberi serta merta. Segala foto semua disediakan. Airecca bagi servis terbaik, arini customer bayar esok dh dapat blouse, dh tentu customer suka servis gini. Tak caya join le..







Kepakaran kak Nor ialah menyediakan blouse2 cotton yang cantik dan berkualiti dengan harga borong yang berpatutan. Serta menyediakan platform utk yang berminat bisnes tanpa modal, tanpa risiko tapi menguntungkan. Dengan kaedah menjadi Agent Dropship anda dapat menjana pendapatan sampingan. Berapa ramai yang ingin tahu cara atau kaedahnya bole la segerakan sms, whatsapp 012 627 2010/ 012 917 6641 atau PM (Private Message) Fb page di www.facebook/Airecca.

1 comment: